El projecte Baix Montseny Cultura 4.0 impulsa la tecnologia com a motor transformador

Dijous, 15 de setembre de 2022 a les 00:00

L’Ajuntament de Santa Maria de Palautordera participa en el projecte Baix Montseny Cultura 4.0, promogut per la comunitat de municipis del Baix Montseny i que fonamenta l’impuls de la tecnologia com a motor transformador i en l’acompanyament cap a la transició digital de les empreses i les persones cap a un model socioeconòmic sostenible, inclusiu, competitiu, solidari i igualitari. Aquesta iniciativa és un projecte finançat per la Diputació de Barcelona en el marc del programa Treball Talent Tecnologia.

La formació per aquest projecte està estructurada en cinc mòduls diferents de curta durada que es poden cursar de manera individual:

MÒDUL 1: Comunicació i màrqueting per a professionals del sector cultural

Aquest mòdul serveix per introduir la comunicació i el màrqueting digital de les empreses culturals i els conceptes més bàsics. Tot i que es poden cursar de manera individual les diferents càpsules d’aquest mòdul les persones que les cursin totes podran optar a la realització d’un Obrador de comunicació

MÒDUL 2: Xarxes socials per a professionals del sector cultural

Amb aquest mòdul les persones que el cursin aprendran a posicionar-se, comunicar, segmentar i escoltar el que els públic proposen a través de les xarxes socials. Les xarxes socials utilitzades de forma professional són una eina fonamental per a les empreses culturals. El mòdul s’estructura en un seguit de càpsules formatives que tracten diverses xarxes.

MÒDUL 3: Gestió empresarial en un entorn digital per al sector cultural

Els participants que s’apuntin a aquest mòdul rebran coneixements bàsics sobre l’ús de programaris digitals per a la gestió administrativa, econòmica i organitzativa de les activitats. També es reforçaran coneixements de gestió empresarial per tal de facilitar la relació amb l’administració pública, que ha de ser per via telefònica a causa de la normativa vigent.

MÒDUL 4: Estratègies de màrqueting digital en el sector de la cultura

En aquest mòdul s’introduirà a les tres principals estratègies de màrqueting digital i s’aprofundirà de manera pràctica amb casos reals. La publicitat és una eina imprescindible per les empreses i professionals de la cultura. Amb el màrqueting digital es promou una marca a Internet i s’arriba als clients per mitjà dels cercadors i les xarxes socials.

Podeu trobar tota la informació i l’enllaç a les inscripcions a www.santceloni.cat/bmcultura

 

 

 

Darrera actualització: 15.09.2022 | 12:47