Crema de restes vegetals

Dimarts, 3 de gener de 2023 a les 00:00

Des del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural han comunicat que es poden tornar a comunicar les cremes de restes vegetals.

Tot i això, les comunicacions no es podran fer des dels ajuntaments fins a l'11 de gener. Mentrestant hi ha diverses vies per fer aquestes comunicacions, que detallem a continuació. 

1.  A través de l’enllaç següent: https://web.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/Autoritzacio-per-a-la-realitzacio-dactivitats-amb-risc-dincendi

2.  A través de la Petició genèrica: https://web.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/Peticio-generica

3.  De forma presencial a les Oficines Comarcals, com ja es feia abans de l’entrada en vigor de la Llei 7/2022. Recordem que la previsió és que a partir del dia 11 de gener també es pugui tramitar a través dels ajuntaments.

Darrera actualització: 03.01.2023 | 17:03