La Policia Local de Palautordera participa en una jornada sobre policia de proximitat

Dijous, 9 d’octubre de 2025

El passat 2 d’octubre de 2025, membres de la Policia Local de Santa Maria de Palautordera van participar en la Jornada anual formativa adreçada als cossos policials de Catalunya.

Enguany la sessió s'ha centrat en l'assetjament escolar, emocions i policia municipal, i va ser organitzada per la Unitat de Relacions i Mediació amb la Comunitat (URMEC) de la Policia Municipal de Terrassa, amb la col·laboració de La Granja Ability Training Center.

La trobada, celebrada a les instal·lacions de La Granja Escola, a Santa Maria de Palautordera, va reunir representants de policies locals de tot Catalunya per reflexionar sobre la importància de les emocions en l’exercici policial, tant en el lideratge i el treball en equip com en la manera d’acompanyar la ciutadania.

La sessió va posar l’accent en el paper de la policia de proximitat i en la prevenció de l’assetjament escolar, àmbits en què la formació emocional és clau per a una actuació més empàtica i efectiva.

Darrera actualització: 9.10.2025 | 14:07