Alta, baixa i modificació al Cens d'animals de companyia
Els propietaris d’animals de companyia del municipi estan obligats a dur-los identificats mitjançant un xip electrònic i tramitar d’alta en el cens municipal. Quan l’animal és baixa o les seves dades canviïn, també cal notificar-ho a l’ajuntament. Per fer aquests tràmits us heu de dirigir a la Oficina d’Atenció al Ciutadà. El tràmit és gratuït.
Alta animal de companyia:
- Cartilla sanitària on es vegi el número del microxip o tatuatge identificatiu.
- Document acreditatiu de la identitat de la persona responsable (DNI, NIE, passaport o permís de residencia).
Baixa animal de companyia:
Es pot acreditar mitjançant qualsevol d’aquets tres documents:
- Original del certificat de defunció signat per veterinari
- Document que acrediti la incineració o enterrament per part d'una empresa autoritzada fent constar el número d'identificació de l'animal mort (xip) i el nom del seu responsable, on consti la data de defunció.
- Declaració responsable de baixa de l’animals de companyia
Modificació de dades del cens:
- La documentació que acredita els canvis a fer (certificat veterinari, contracte de compra venda, testament, document d'adopció, etc.).
Cal aportar:
- DNI del propietari
- Carnet del veterinari on consti el núm. de xip i carnet de vacunacions.