Actualització de les obres de condicionament de la carretera nova del Camí Vell de Sant Celoni (fase 1)

Divendres, 3 de juliol de 2026

A partir del dilluns 6 de juliol es tallarà un carril de circulació, disposant d'un carril obert amb pas alternatiu. L'àmbit d'actuació serà des de la rotonda de Can Batalla fins a la rotonda d'accés a Polígons Industrials de Santa Maria Park i Can Balmes.

Durant tot el termini d'actuació, hi haurà un carril obert al trànsit de vehicles -amb pas alternatiu-, mentre a l'altre s'hi estigui treballant. Posteriorment, es desviarà el trànsit per l'altre carril i es faran les actuacions necessàries en l'altre carril.

El carril bici i accessos per a vianants també es veuran afectats, amb recorregut alternatiu provisional, en diferents trams, fins que finalitzin les obres, segons la imatge adjuntada en aquesta notícia.

Darrera actualització: 3.07.2026 | 09:59